دگردیسی

ورق پاره ها

دگردیسی

ورق پاره ها

من....

من...

حماسه خوان گلو خسته ی شبهای تحیر و تنهایی

    با ترنمی که به فریادی درد می ماند

           دردها را خاک

و طرح اندام سکوت را

 از سنگفرش ذهنهای یخزده

               پاک

                 می کنم

وتو...

مکبَر مومن منادی صبح رهایی

   با خلوص تمام

 «حی علی الفلاح»را

                       شور انگیز

                مثل حس نسیم بهاری

                 در تار و پود پیکر پائیز

                                 اذان می گوئی

در این شبی که وارث صدها هزار

                                           تاریکیست

مریدانمان

                    افسوس

                                  در خوابند.

نظرات 6 + ارسال نظر
سلام دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:32 ق.ظ

شعر های قشنگی بود با اجازه من از روش کپی می گیرم!!!

سام دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:37 ب.ظ http://www.samaram.blogfa.com

سلام - حماسه خوان گلو....که درد ها را خاک و .... سکوت را ....از سنگ فرش ذهنهای یخزده پاک می کنی ...خسته نباشی. تازه وبلاگ شما را دیدم. خوشحال شدم. آرزو می کنم پر دوام باشید.

آزی چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:06 ب.ظ

سلااام. خوبی؟
قالب نو مبارک .
آدرست رو گم کرده بودم تازه امروز پیدا شد!
راستی کنار وبلاگت خوبه بنویسی که اگر شعرها رو کپی میکنین منبع اون رو ذکر کنین...و بنویسی که شعرها نوشته خودته. متاسفانه در کشور عزیزمون کپی رایت رعایت نمیشه.
بووس...فعلا بای

آزی چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:18 ب.ظ

شعرهات زنده و قابل تجسم و یه جوری شورانگیزن. مخصوصا اولی و سومی. البته این نظرم تکراریه، چون شعر جدید نذاشتی.

علی ف د شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:03 ب.ظ

شعرهات
از لحاظ فرمی و تخیل واقعا قویه

خوش باشی و پیروز

ث دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:00 ق.ظ

سلام.به به....بازم بنویس
اون:....زخمی سالهای.....(که در جواب گفته بودی)را هم بنویس قشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد